V. ПРАВИЛА ПЕРЕВЕЗЕННЯ ПАСАЖИРІВ ТА БАГАЖУ
5.1. Пасажир повинен з'явитися до місця відправлення автобуса, вказаного в Квитку (паперовому квитку) не пізніше ніж за 30 хвилин до відправлення та зареєструватися у супроводжуючого не пізніше, ніж за 20 хвилин до зазначеного в Квитку (паперовому квитку) часу відправлення автобуса.
5.2. За відсутності Пасажира в узгодженому місці для здійснення посадки в транспортний засіб та часі відправлення, перевезення вважається скасованим, а усі договірні зобов’язання розірваними за ініціативи Пасажира. У такому разі вартість Квитка (паперового квитка) Замовнику (Пасажиру) не повертається.
5.3. За наявності форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) місце посадки може бути змінене Перевізником в односторонньому порядку, про що Перевізник, попередньо повідомляє Пасажира до відправлення автобуса. Пасажир вважається таким, що погодився на запропоновані Перевізником умови без зауважень та будь-яких претензій до Перевізника, якщо Пасажир продовжує рух на запропонованих Перевізником умовах. В подальшому претензії Пасажира з будь-яких питань щодо цього не розглядаються та не підлягають задоволенню.
5.4. Посадка здійснюється на обрані Пасажирами місця відповідно до пред’явленого Квитка (паперового квитка). Перевізник має право змінити номер обраного Пасажиром місця.
5.5. Дітям віком до 12-ти років забороняється сидіти на сидіннях біля водія, тобто номери 1 та 2.
5.6. Діти віком до 12-ти років, або ростом до 145 см. здійснюють проїзд в спеціальних засобах (дитяче крісло/бустер).
5.7. Діти до 16 років перевозяться тільки за згодою батьків (усиновлювачів), законних представників. Діти віком з 16 років допускаються до перевезення без супроводу дорослих, але за наявності дозволу одного із батьків (законного представника).
5.8. Під час посадки Пасажир зобов'язаний пред'явити дійсні проїзні документи та здати до багажного відділення свій багаж. Пасажир попереджений про те, що при відмові пред'явити документи або при відсутності будь-якого з необхідних дійсних проїзних документів (закінчення терміну його дії), Перевізник має право в односторонньому порядку розірвати договір з Пасажиром без відшкодування вартості Квитка (паперового квитка). Перевізник має право також відмовити в поїздці Пасажиру, якщо у водія автобуса є обґрунтовані підозри, що хоча б один із проїзних документів може спричинити у Пасажира проблеми з прикордонними службами і затримку під час проходження кордонів.
5.9. Водій пасажирського транспортного засобу не допускає до поїздки Пасажирів, які:
5.9.1. не мають квитків або не пред’являють посвідчення встановленого зразка, що підтверджує право на пільги щодо оплати проїзду;
5.9.2. не мають дійсних проїзних документів;
5.9.3. перебувають у стані алкогольного чи наркотичного сп’яніння;
5.9.4. порушують громадський порядок;
5.9.5. мають при собі небезпечні вантажі, зокрема легкозаймисті, вибухонебезпечні і такі, що можуть забруднити автобус чи одяг пасажирів.
5.9.6. пасажирів, які пред’являють паспорт громадянина російської федерації
У випадку недопущення Пасажира до поїздки в передбачених цим Договором випадках, Договір вважається виконаним, незважаючи на те, що перевезення було виконано в іншому об’ємі, ніж той, що був передбачений Квитком (паперовим квитком), вартість поїздки не відшкодовується та претензії Перевізником не розглядаються.
5.10. У випадку затримання Пасажира на державному кордоні для здійснення перевірки проїзних документів, індивідуального огляду, оформлення митних процедур стосовно його особистих речей, багажу, Договір вважається виконаним, незважаючи на те, що перевезення було виконано в іншому об’ємі, ніж той, що був передбачений квитком, автобус має право продовжити рейс без Пасажира, його особистих речей та багажу, вартість поїздки не відшкодовується та претензії Перевізником не розглядаються.
5.11. Автобус робить зупинки на маршруті відповідно до розкладу, з урахуванням обставин непереборної сили, які можуть виникнути на шляху поїздки та на які водій Перевізника не має можливості вплинути (погодні умови, затори на дорогах, об’їзди перешкод, дії та рішення державних контролюючих органів, дії та рішення державних та місцевих органів та адміністрацій, черги на державних кордонах, ДТП з автобусом та його непередбачувана технічна несправність).
5.12. Тривалість зупинок оголошується водієм. Після оголошення водієм зупинки Пасажир зобов’язаний повернутися до салону автобуса до закінчення оголошеного часу. Якщо Пасажир не повернувся до салону автобуса протягом 5 (п’яти) хвилин після закінчення зазначеного часу, водій має право продовжити поїздку без Пасажира, а Пасажир, що запізнився, продовжує поїздку самостійно, при цьому вартість поїздки не відшкодовується та претензії Перевізником не розглядаються.
5.13. Час прибуття у Квитку (паперовому квитку) зазначається орієнтовно, з урахуванням обставин непереборної сили, які можуть виникнути на шляху поїздки (погодні умови, затори на дорогах, об’їзди перешкод, дії та рішення державних контролюючих органів, дії та рішення державних та місцевих органів та адміністрацій, черги на державних кордонах, ДТП з автобусом та його непередбачувана технічна несправність), в т.ч. і форс-мажорі обставини.
5.14. Якщо Пасажир не встигає до гарантованої пересадки, чи не був доставлений в місце призначення, що передбачені квитками Перевізника, Перевізник може забезпечувати пасажира альтернативним маршрутом, автобусом та/або альтернативним варіантом доставки в кінцевий пункт призначення. У випадку відмови Пасажира скористатися альтернативним маршрутом, автобусом та/або альтернативним варіантом доставки, Пасажиру повертається вартість невикористаної частини поїздки, виходячи із вартості проїзду 1км.
5.15. Пасажир вважається таким, що погодився скористатися альтернативним автобусом та/або альтернативним варіантом доставки Перевізника без зауважень та будь-яких претензій до Перевізника, якщо він продовжує рух альтернативними маршрутом, автобусом та/або альтернативним варіантом доставки в пункт призначення, що запропоновані Перевізником. За таких обставин в подальшому претензії Пасажира з будь-яких питань щодо цього не розглядаються та не підлягають задоволенню Перевізником.
5.16. Посадка та висадка Пасажирів здійснюється у відповідності до дозвільних документів Перевізника. Посадка та висадка в інших місцях заборонена. Пасажир зобов’язаний здійснити посадку в автобус у пункті відправлення, що зазначений у його Квитку (паперовому квитку).
5.17. Розкладом руху не передбачена висадка пасажирів в межах населених пунктів з порушенням Правил дорожнього руху.
5.18. Якщо має місце затримка відправлення рейсу з будь-яких причин з пункту відправлення або прибуття в пункт призначення, що зазначені у Квитку (паперовому квитку), Пасажир може скористатися поїздкою зі зміненим розкладом руху та/або маршрутом або ініціювати повернення невикористаної частини поїздки, виходячи із вартості проїзду 1км. У випадку, якщо Пасажир скористався поїздкою зі зміненим розкладом руху та/або маршрутом, подальші претензії Перевізником не розглядаються.
5.19. Якщо Пасажир прибув на посадку в брудному одязі, в нетверезому стані (включаючи наслідки вживання алкогольних напоїв/наркотичних засобів) або іншим чином загрожує, обмежує безпеку, здоров'я або комфорт інших Пасажирів і/або екіпажу, поводиться неадекватно, агресивно, підозріло або не має при собі дійсних документів, необхідних для перетину кордону, Перевізник має право в односторонньому порядку розірвати договір перевезення. В такому випадку Пасажир не допускається до поїздки, подальші претензії Перевізником не розглядаються.
5.20. Під час рейсу Пасажирам заборонено:
5.20.1. Перевозити речовини і предмети, небезпечні для життя і здоров'я людини, а також речовини і предмети, які можуть завдати шкоди майну інших Пасажирів.
5.20.2. Розпивати будь-які алкогольні напої.
5.20.3. Палити в салоні чи в туалеті автобуса.
5.20.4. Своєю поведінкою заважати роботі водія(-їв) або створювати незручності іншим Пасажирам.
5.20.5. Класти ноги на сидіння або загороджувати прохід в автобусі.
5.20.6. Лежати на сидіннях або на підлозі автобуса.
5.21. З метою безпеки самого Пасажира, а також щоб уникнути заподіяння шкоди іншим пасажирам і транспортному засобу не рекомендується під час руху автобуса без зайвої необхідності пересуватися по салону автобуса і стояти в проходах.
5.22. Якщо у Пасажира під час поїздки виникають проблеми з будь-якими державними інстанціями, а також, якщо Пасажир порушує Правила перевезення, водій автобуса має право самостійно висадити даного Пасажира з автобуса або звернутися до правоохоронних органів і діяти відповідно до їх вказівками. У таких випадках вартість Квитка (паперового квитка) не повертається, подальші претензії Перевізником не розглядаються.
5.23. У випадку коли Пасажир не дотримується митних та прикордонних правил і буде затриманий на кордоні і це спричинить затримку рейсу понад 15хв., водій автобуса має право від'їхати з кордону без Пасажира згідно з розкладом руху автобуса і без компенсації вартості проїзду, подальші претензії Перевізником не розглядаються.
5.24. Перевізник не гарантує та не несе відповідальності за несвоєчасне прибуття автобусів в пункти призначення, пересадки на інші види транспорту та інших перевізників, стиковки рейсів, якщо така затримка чи неприбуття сталися не з вини водіїв Перевізника, а також через умови на які вони не мають можливості вплинути (затримками під час проходження кордонів, погодні умови, затори на дорогах, об’їзди перешкод, дії та рішення державних контролюючих органів, дії та рішення державних та місцевих органів та адміністрацій, черги на державних кордонах, ДТП з автобусом та його непередбачувана технічна несправність, ремонтними роботами на дорогах і т.д., діями самих Пасажирів, що впливали на виконання даних обставин тощо), в т.ч. через обставини непереборної сили.
5.25. Особливі умови:
5.25.1. Місця позаду водіїв можуть займати Пасажири старше 14 років.
5.25.2. З метою забезпечення безпеки самих пасажирів, Пасажири з обмеженими можливостями пересування (сенсорні або руху, постійні або тимчасові, душевні) допускаються до поїздки в автобусі тільки в супроводі іншої повнолітньої особи. Супроводжуюча особа не повинна бути з обмеженими можливостями.
5.25.3. Розкладом руху автобусів не передбачено час для відвідування Duty Free.
5.25.4. Всі місця в автобусі однаково комфортні. Перевізник залишає за собою право без попереднього попередження поміняти місце Пасажира через зміну автобуса або бажаючи забезпечити безпеку пасажирів і водіїв, чи з метою максимально якісного здійснення перевезення.
5.25.5. У разі, якщо заводом-виробником місце в автобусі обладнано ременями безпеки, Пасажир під час руху автобуса зобов'язаний бути пристебнутим.
5.25.6. Пасажиру на внутрішніх та міжнародних рейсах Перевізника дозволяється безкоштовно перевозити у багажному відділенні автобусу багаж, а у салоні автобусу на багажній полиці – ручну поклажу, кількість одиниць, розміри та вага яких визначена Перевізником за наступними параметрами:
Безкоштовно, на одного пасажира, можливо перевозити дві одиниці багажу, загальна вага:
· Польща,Чехія, Австрія, Словаччина- 40 кг (розподілені на 2 сумки кожна з якої не перевищує 20 кг, розміром 90х60х40см) та одну ручна поклажу до 5 кг;
· Німеччина, Бельгія, Голандія, Люксембург, Франція, Швейцарія - 40 кг (розподілені на 2 сумки кожна з якої не перевищує 20 кг, розміром 90х60х40см) та одну ручна поклажу до 5 кг.
У вартість пільгового квитка входять стандартні норми багажу.
При купівлі додаткового квитка на 1 особу (Поїздка без сусіда за -50%) дозволено безкоштовне перевезення однієї одиниці багажу (валізи) розміром 90 х 60 х 40см. та вагою до 20 кг.
5.26. Додатковий багаж перевозиться при наявності вільного місця в багажному відділенні автобуса, за який береться доплата у розмірі 10% від вартості Квитка (паперового квитка) за одне додаткове багажне місце, окрім маршрутів Німецького напрямку. На маршрутах Австрії з України здійснюється доплата 1,8 Євро за кілограм, до України з Австрії 1,8 Євро за кожен кілограм. Наявність вільного місця у багажному відділенні автобуса вирішується по факту на посадці.
5.27. Перевізник має право відмовити Пасажиру в перевезенні додаткового багажу.
5.28. Перевізник не бере на себе відповідальність за нанесення будь-якої шкоди речам, які не допускаються до перевезення в багажному відділенні автобуса, а також речам, що легко б’ються, швидко псуються, неправильно упаковані, цінні речі (гроші, документи, електронні та технічні засоби тощо), що перевозяться в багажному відділенні автобуса.
5.29. Перевізник не бере на себе відповідальність за псування зареєстрованого Багажу, зокрема за зламані колеса і ручки, загублені обв'язувальні ремені і дрібні пошкодження, такі як порізи, подряпини, заломи або плями, які з'явилися в ході звичайної амортизації і використання під час поїздки. За збереження ручної поклажі відповідає сам пасажир.
5.30. Відповідальність за збереження ручної поклажі в салоні автобусу несе Пасажир, не дозволяється розміщувати ручну поклажу в проході автобусу.
5.31. Перевезення тварин дозволяється у разі якщо їх вага не перевищує 8 кг. Обов’язковою умовою перевезення є наявність переносного контейнера (з твердим дном) та усіх необхідних документів для перетину кордону. Вартість квитка для тварини можна придбати за повною вартістю квитка з наданням місця.
Для уникнення проблем на державних кордонах подорожуючим з домашніми тваринами за кордон потрібно дотримуватись правил, що передбачені Постановою КМУ «Про транспортування тварин» №1402 від 16.11.2011року та вимогам Регламенту Європейського Союзу. Ввезення домашніх тварин на територію країн Євросоюзу може здійснюватися при наявності наступних документів:
• Ветеринарний паспорт. Для отримання якого треба пройти:
• чіпування;
• профілактичну обробку проти бліх та глистів;
• вакцинацію проти сказу та дослідження на титр антирабічних антитіл.
• Ветеринарну довідку Форми №1 або форми 1-ВЕТ.
• Контейнер-переноску для перевезення тварин.
Більше інформації щодо подорожі з тваринами можете знайти за посиланням: dpss.gov.ua/news/peretin-kordonu-z-domashnim-ulyublencem-yaki-dokumenti-neobhidni
5.32. У разі відсутності дійсних проїзних документів для перевезення тварин, Пасажиру буде відмовлено в перевезенні без повернення грошових коштів.
5.33. Послуга «раннього бронювання» - це попередній акційний продаж квитків за встановленими умовами:
- 25% - при покупці квитка за 30-39 днів до дати відправлення.
- 40% - при покупці квитка за 50 і більше днів до дати відправлення.
5.33.1. Оплата послуги здійснюєтьсмя безпосередньо при замовленні квитка .
5.33.2 За придбанні квитки, за умовами послуги «Раннього бронювання, кошти не повертаються, оскільки дані квитки є акційними та інформація про акцію відображена в рекламі на офіційному сайті компанії https://familytrans.com.ua . ( ст. 15 Закону України « Про захист прав споживача)
5.33.3. Квиток придбаний за умовами послуги «Раннього бронювання» може бути перенесений на іншу дату з умовою доплати різниці до вартості квитка, яка діє на інший вибраний рейс. Якщо вартість квитка на дату перенесення рейсу менша або дорівнює вартості квитка за послугу « Раннього бронюання», пасажиру переноситься квиток з доплатою 10 % від вартості квитка придбаного за послугою «раннього бронювання» ( ст. 9 Закону України « Про захист прав споживача)
5.34.4 За послугою «Раннього бронювання» пасажир має право на безкоштовне перевезення однієї одиниці багажу (валізи) розміром 90 х 60 х 40см. та вагою до 20 кг. За додатковий багаж (валізу), яка не перевищує розмір 90х60х40 та вагу до 20 кг пасажир сплачує 20 євро або 800 грн.
VI. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
6.1. У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов'язань за Договором Сторони несуть відповідальність, передбачену законами та цим Договором.
6.2. Пасажир повинен дбайливо поводитися з обладнанням автобуса, не допускати його псування. Пасажир несе матеріальну відповідальність за шкоду, заподіяну транспортному засобу, і зобов'язаний відшкодувати її Перевізнику.
6.3. Перевізник не несе відповідальності за схоронність багажу, цінностей і документів Замовника/Пасажира, протягом усього періоду одержання послуг за даним Договором. Відповідальність за схоронність свого майна як на території України, так і за її межами несе сама особа, якій надаються Послуги.
6.4. Замовник несе повну відповідальність за достовірність відомостей наданих про себе і Пасажирів та дійсність наданих документів. У випадку невиїзду Замовника/Пасажира внаслідок неправильного оформлення паспорта або інших необхідних документів, в тому числі на дитину, всі фінансові витрати несе виключно Замовник/Пасажир. Якщо під час перетинання кордону буде з'ясовано, що Замовник/Пасажир не має або має неналежно оформлені документи для перетинання кордону і це завдасть збитків Перевізнику, Замовник/Пасажир відшкодовує всі збитки Перевізника, зокрема штрафи, пеню, витрати на правову допомогу тощо.
6.5. Якщо Замовник діяв без належних повноважень відносно придбання квитка на ім’я третьої особи (Пасажира (-ів)) і його дії не були погоджені з Пасажиром(-ами), то Замовник несе особисто повну відповідальність за будь-які збитки перед Пасажиром (-ами).
6.6. Неповна оплата Замовником Послуг за цим Договором знімає з Перевізника всю відповідальність, пов'язану з виконання зобов'язань за Договором.
6.7. Недотримання Правил перевезення Замовником (Пасажиром) може призвести до скасування замовлень і відмову у доступі до придбаних Послуг, у тому числі і можливістю скористатись Квитком (паперовим квитком), без повернення витрачених на його придання коштів.
6.8. Водій пасажирського транспортного засобу має право не допускати до поїздки Пасажирів, які не мають дійсних проїзних документів, без повернення витрачених на придання Квитка (паперового квитка) коштів.
VII. ФОРС-МАЖОРНІ ОБСТАВИНИ
7.1. Сторони звільняються від відповідальності за часткове чи повне невиконання зобов'язань за цим Договором, якщо таке невиконання зобов'язань стало наслідком обставин непереборної сили (форс- мажорних обставин), що виникли після укладення Договору в результаті подій надзвичайного характеру, які Сторони не могли передбачити та яким Сторони не могли запобігти власними діями. До таких форс-мажорних обставин належать (в тому числі, але не обмежуючись наступним переліком):
стихійні лиха, воєнні дії, війна, ембарго, карантин, пандемія, епідемія, рішення органів державної влади, які спричинили неможливість виконання цього Договору. Строк дії форс-мажорних обставин підтверджується довідкою, виданою Торгово-промисловою палатою України (її територіальним органом).
7.2. При настанні і припиненні обставин, вказаних у п. 7.1 цього Договору, Сторона, для якої стало неможливим виконання її зобов'язань за цим Договором, повинна протягом 5 робочих днів повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі.
7.3. За відсутності своєчасного повідомлення, передбаченого пунктом 7.2 цього Договору, Сторона зобов'язана відшкодувати іншій Стороні збитки, завдані з причин відсутності повідомлення або несвоєчасним повідомленням, за винятком випадків, коли таке повідомлення стало неможливим внаслідок дій обставин непереборної сили.
7.4. У разі, якщо форс-мажорні обставини будуть тривати більш ніж місяць, кожна із Сторін має право ініціювати розірвання цього Договору шляхом направлення іншій Стороні письмового повідомлення за 15 (п'ятнадцять) календарних днів до прогнозованої дати розірвання.
VIII. ТЕРМІН ДІЇ ТА ІНШІ УМОВИ ДОГОВОРУ
8.1. Цей Договір набуває чинності з дати його акцепту Замовником (Пасажиром) і діє до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.
8.2. Будь-які спори щодо виконання цього Договору, що виникли з ініціативи Замовника (Пасажира), підлягають розгляду відповідним судом за місцем знаходження Перевізника з дотриманням претензійного порядку. Претензія в письмовому вигляді підлягає направленню за місцезнаходженням Перевізника. Претензія розглядається Перевізником в місячний строк з дня її отримання, якщо інше не визначено чинним законодавством України.
8.3. Сторони вирішили, що у випадку наявності розбіжностей між умовами цього Договору та положеннями чинного законодавства України пріоритет мають положення цього Договору. У всьому, що не передбачено цим Договором Сторони керуються діючим законодавством України.
8.4. Перевізник і Замовник (Пасажир) обмінюються повідомленнями шляхом електронного листування. Замовник (Пасажир) погоджуєтеся з тим, що всі повідомлення, новини та інші комунікації в електронній формі, складені Перевізником, відповідають тим же юридичним вимогам, що і у паперовому вигляді.
Документи, передані Замовником (Пасажиром) електронними засобами зв’язку (електронні документи) Перевізнику можуть прийматися останнім до уваги до обміну їх на оригінали.
8.5. Сторони за цим Договором вживають усіх необхідних заходів для забезпечення конфіденційності (нерозголошення) отриманої від іншої Сторони технологічної, фінансової, комерційної, конфіденційної та іншої інформації та документації, комерційної таємниці, персональних даних фізичних осіб.
IX. РЕКВІЗИТИ ПЕРЕВІЗНИКА:
ТОВ «ФЕМЕЛІТРАНС»
код ЄДРПОУ - 44535838,
Місцезнаходження: 34600, м.Березне, вул. Липнева 15,
E-mail: femelitrans1@gmail.com
Телефон: 0979711177 (цілодобово, безкоштовно зі стаціонарних і мобільних телефонів з України).